Tempahan Sampul Duit Raya Custom Made 2015

Tempahan Sampul Duit Raya Custom Made 2015

Tempahan Sampul Duit Raya Custom Made 2015 kini dibuka secara rasmi. Alhamdulillah sejak 2013 sehingga kini, tempahan sampul duit raya custom made semakin mendapat sambutan. Kepada syarikat korporat atau individu yang ingin membuat tempahan sampul duit raya custom made 2015, boleh terus berhubung dengan saya untuk membuat tempahan. Untuk tahun ini,  ada lebih daripada 70 design ‘ready made’ atau ‘custom made’ yang boleh dipilih mengikut citarasa dan pilihan anda.

Sampul duit raya custom made atau custom design ini amat sesuai untuk syarikat korporat, ahli perniagaan mahupun individu yang inginkan kelainan pada sambutan Hari Raya pada tahun 2015 ini. Anda boleh design apa sahaja mengikut citarasa anda, boleh letak gambar, logo syarikat dan alamat. Jadikan sampul duit raya ini sebagai salah satu alat pemasaran untuk syarikat dan perniagaan anda.

Buat anda yang mahu gunakan gambar keluarga atau peribadi sebagai sampul duit raya custom made, hari raya anda pasti lebih bermakna bersama keluarga tercinta.

Tempahan Sampul Duit Raya Custom Made 2015

5 Sebab Mengapa Anda Mesti Tempah Sampul Duit Raya Custom Made 2015:

✔ Lebih 70 design menarik untuk dipilih.
✔ Hasil printing dan packaging yang berkualiti.
✔ FREE letak gambar, logo dan tukar warna*.
✔ FREE delivery ke seluruh Malaysia.
✔ Saiz sampul yang panjang. Tak perlu lipat duit. Dan semestinya kertas sampul berkualiti tinggi

Saiz sampul: 154 mm x 79.5 mm
Jenis kertas: Gloss Artpaper 130 gsm
1 paket mengandungi 5 keping sampul

Minimum order untuk tempahan sampul duit raya custom made 2015 adalah sebanyak 1250 pcs (250 paket).

Berikut ialah pilihan template design sampul duit raya custom made untuk tahun ini:

4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

sampul duit raya murah tempahan sampul duit raya custom design 2015 sampul duit raya design sendiri sampul duit raya diy tempahan sampul duit raya murah 21

Istimewa pada tahun ini, kami juga ada menyediakan pilihan design sampul duit raya Facebook dan Instagram. Anda boleh masukkan Nama, Profile Picture, Cover Timeline dan No. Telefon untuk fanpage Facebook dan Instagram anda. Satu teknik pemasaran untuk memperkenalkan Instagram dan Facebook anda di musim perayaan. Pasti bisnes anda lebih meriah dan semakin dikenali ramai!

sampul duit raya facebook sampul duit raya instagram

Macam mana? Ada tak sampul duit raya custom made 2015 yang anda berkenan? Jangan risau. Jika anda mahukan design sendiri, jangan segan jangan malu untuk hubungi saya. Caj design serendah RM50 akan dikenakan jika anda ingin menempah design selain daripada pilihan template sampul duit raya yang disediakan di atas.

Kepada yang berminat untuk membuat tempahan sampul duit raya custom made 2015, anda boleh terus hubungi saya melalui cara berikut:

✔ EMEL : wanhaffiz.com@gmail.com
✔ SMS/WHATSAPP : 0136007252
INBOX FACEBOOK DI SINI

Senarai harga lengkap dan cara untuk membuat tempahan sampul raya custom made 2015 akan diberikan kepada anda melalui emel atau whatsapp untuk memudahkan rujukan dan semakan saya.

TEMPAHAN AKAN DITUTUP PADA 27 JUN 2015 (10 RAMADHAN 1436H)

Jangan lupa untuk SHARE link blog saya ne ya. Mana la tau, ada kawan-kawan anda di Facebook yang berminat nak tempah sampul duit raya custom made. Terima kasih dan jumpa lagi ya. (✿◠‿◠)

Tempahan Sampul Duit Raya Custom Made 2015

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Content Protected Using Blog Protector By: PcDrome. & GeekyCube.